محصولات این فروشگاه

 

مزایای خرید نقدی :

هزینه ارسال سفارشات نقدی فقط 1000 تومان می باشد ولی در خرید پستی هزینه ارسال از2000 تومان تا 10000 تومان می باشد.

در خرید نقدی محصولات در کمتر از72 ساعت بدست شما خواهد رسید.

در صورتیکه در خرید پستی ، بسته بین 4 تا 10 روز بدست شما خواهد رسید.

 

 

کسب درآمد آسان برای مدیران سایتها و وبلاگها   

بعد از عضویت در سایت صاحب یک وبلاگ اختصاصی خواهید شد که محصولات سایت بصورت خودکار در وبلاگ شما قرار خواهد گرفت . وشما میتوانید با تبلیغات گسترده روی فروشگاه اختصاصی خودتان به افزایش آمار بازدید و در نتیجه افزایش فروش ودرآمد خود بنمایید.کلیه محصولات بصورت خودکار ومطابق سایت اصلی آپدیت خواهند شد وشما با ارسال و مدیریت مطالب میتوانید وبلاگ خود را پربار کنید تا نتیجه بهتری در موتورهای جست وجو کسب کنید.

نحوه همکاری : برای شروع همکاری خود با سایت ابتدا از قسمت عضویت بازاریاب در سایت ثبت نام نمایید.بعداز ثبت نام وارد پنل کاربری خود شده و اقدام به بازاریابی محصولات سایت بنمایید .تمامی محصولات ارائه شده در سایت گلچینی از پرفروشترین وپر مخاطبترین محصولات اینترنتی می باشد.یکی از بزرگترین مزیتهای شادلایف داشتن لینکهای ثابت است که 80 درصد محصولات بدون هیچ تغییر و یا غیر فعال شدنی برای بازاریابان ،امکان تبلیغات گسترده را مهیا کرده است چون80درصد لینکها ثابت بوده وبه هیچ عنوان غیر فعال نخواهند شد.(فقط 20 درصد از محصولات سایت جز محصولات کمیاب و پر مخاطب می باشد امکان اتمام موجودی وجود دارد وشاید تهیه یکسری محصولات زمان بر باشد) وتقریبا40درصد محصولات ساخت داخل بوده و بدون هیچ مشکلی امکان فراهم کردن آنها بصورت عمده وجود دارد.درصد همکاری این محصولات تقریبا بالا بوده واز10تا20 درصد می باشد  که با گذشت زمان بالاتر خواهد رفت »» توجه داشته باشید که محصولات ارائه شده در سایت قیمتی کمتر از نرخ فروش سایر همکارها دارند و درصد همکاری نیز نسبت به سایر سایتهای مشابه و همکار بالاتر است .محصولی پایین تر از10000تومان در سایت نداریم یعنی اگر شما در روز فقط 4 محصول 15000 تومانی داشته باشید»مبلغ ده هزار تومان به حساب شما افزوده خواهد شد وچون محصولات ارائه شده صد درصد پرفروشند واگر وبلاگ ویا سایت شما 60 ورودی گوگل داشته باشد مطمئنا 6 ورودی منجر به خرید خواهد شد واگر 6محصول 15000 تومانی باشد روزانه شما(متوسط)90000هزار تومان فروش خواهید داشت که متوسط 15000تومان بعنوان درآمد روزانه شما درج خواهد شد وفقط اگر تلاش کنید که آمار بازدید خودرا بالاببرید می توانید ماهیانه بالای 500 هزار تومان در آمد داشته باشید توجه ::»»این حداقل است که فقط با 60 ورودی روزانه از گوگل بدست خواهد آمد یعنی اگر شما بازاریابی اصولی را انجام بدهید براحتی می توانید در روز بالای 500 هزار تومان فروش داشته باشید(ماهیانه بالای یک میلیون تومان در آمد) وتمام اینها بستگی به همت وتلاش خود شما دارد که بتوانید علم بازاریابی را فرا گرفته واز آن جهت بالا بردن فروش و بازدید و درآمد خود استفاده نمایید.البته نکته های طلایی و کلیدی بازاریابی و بالا بردن فروش را از طرق مختلف به شما یاد خواهیم داد. بازاریابی به روشهای تبلیغات لینکهای مخصوص خود و تبلیغات بنری و گرافیکی و تبلیغات متنی و لینک باکسهای متنوع امکان پذیر است.

   

بزرگترین امتیاز سایت ،ارائه محصولاتی با کیفیت و اصل به قیمت پایین تر از بازار می باشد و این امر باعث رضایت مشتریها خواهد شد و همین امر باعث بالا بردن فروش شما خواهد شد.در کل گروه شادلایف محیطی را فراهم کرده است که هم  مشتریان بصورت کامل رضایت داشته باشند و هم بازاریابان همکار در اهداف سایت سهیم باشند.

 

علاوه بر فروش مستقیم ، شما می توانید با جذب زیر مجموعه های فعال ،میزان در امد خودرا افزایش دهید::::. برای اینکه در آمدی که از طریق زیر مجموعه به شما میرسه ،مشکل شرعی نداشته باشد این هزینه از فروشنده کم خواهد شد وبابت درآمدی که از طریق زیر مجموعه ها به شما خواهد رسید هیچ مبلغی از زیر مجموعه شما کم نخواهد شد.ودرصد هدیه از کل فروش خواهد بود ونه از میزان درآمدزیر مجموعه.

یعنی اگر دوست شما محصولی به قیمت 100،000 تومان بفروشد و درصد همکاری محصول 15 باشد وهدیه معرف شخص 2 باشد.مبلغ 15000تومان به دوست شما تعلق خواهد گرفت ومبلغ دو هزار تومان بعنوان هدیه به حساب شما افزوده خواهد شد واین 2 هزار تومان از فروشندگان محترم کم خواهد شد.در خیلی از سایتها مبلغ معرف از 15000تومان کم میشود که معمولا 5 درصد تا 10 درصد می باشد یعنی 750 تا 1500 تومان،که از پانزده هزار تومان دوست شما کم میشود وبه درآمد شما اضافه میشود.ولی در این سایت برای اینکه مشکل شرعی برای هیچ یک از طرفین پیش نیاید»»اولا:: از دوست شما مبلغی کم نمیشود و هدیه شما از کل فروش خواهد بود(نه از کل درآمد شخص) که از فروشنده کم خواهد شد.(نه از زیر مجموعه).

 

*** توجه : در این سایت  تماس و هماهنگی با مشتری قبل از ارسال ، توسط کارمندان سایت صورت می گیرد و همکاران  محترم فروشنده که با سایت همکاری می نمایند وظیفه ارسال و بسته بندی و پشتیبانی مشتری را بر عهده دارند.

 

تسویه حساب روز های سه شنبه و چهارشنبه هر هفته صورت میگیره و اگر مبلغ در آمد شما به 5000 تومان رسید می توانید در روز های سه شنبه وچهارشنبه در خواست بدهید تا در کمتر از 24 ساعت به حساب شما انتقال داده شود جهت سهولت حتما از شماره حسابهای ملت و یا صادرات استفاده کنید تا مبلغ 5000ریال بابت کارمزد انتقال از درامد شما کم نشود.

 

شرایط و مقررات عضویت در سایت

1. با عضویت در سایت ، شما جزء همکاران سایت شده و تمامی مقررات زیر باید با دقت مطالعه و رعایت شود .

2.مسئولیت حفظ و نگهداری یوزر و پسورد و آدرس ایمیل بر عهده شماست وباید در حفظ و نگهداری آن کوشا باشید و از ارائه آنها به اشخاص دیگر خودداری نمایید . یوزر نیم و پسورد متعلق به شخص شماست و هیچ یک از مسئولین سایت نیاز به یوزر و پسورد شما ندارند .

3.از ارائه و درج آگهی در سایتهایی که مخالف موازین شرعی و قانونی بوده خودداری فرمایید.درصورتیکه مشاهده شود بدون هیچ اخطاری عضویت شما غیر فعال خواهد شد.از ارسال اسپم خودداری نمایید و در ارسال ایمیلها توجه داشته باشید که رضایت گیرنده قبل از ارسال ایمیل ضرورری است و اگر بدون اجازه صاحب ایمیل اورا به عضویت گروهی در آوردید درمتن ایمیل گزینه لغو عضویت ارسال شود تا اگر شخصی از دریافت ایمیل ناراضی بود گزینه لغو عضویت را بزند .این قانون مربوط به ایمیلهایی است که آدرس و یاعنوان سایت شادلایف در آن ایمیل وجوددارد وبرای ایمیلهایی که برای سایتهای شخصی خود ارسال می کنید اختیارش با خود شماست.

4.در تبلیغ محصولات مختلف ، اغراق بکار نبرید و برای جذب مشتری از بکار بردن خصوصیاتی که محصول ندارد اجتناب ورزید و سعی کنید مطابق با مطالب محصول مورد نظر در سایت باشد.

5.عضویت شما در سایت مادامالعمر است و وبه هیچ عنوان حذف و یا غیر فعال نخواهد شد(درصورت عدم رعایت هریک از قوانین عضویت شما غیر فعال خواهد شد و بعد از مذاکره و اخذ تعهد از شما فعال خواهد شد) واگر شخصی در سیستم دوبار ثبت نام کند هردو حساب کاربریش بصورت خودکار حذف خواهد شد. (جهت حفظ حقوق شرعی و قانونی شما ، حتی اگر در دراز مدت به پنل خود وارد نشوید هیچ شخصی اجازه حذف و یا غیر فعال کردن حساب کاربری شما را ندارد)

6.مسئولیت مطالب ارسالی در وبلاگتان با شماست . درصورت مشاهده هر گونه تخلفی که با قانون اساسی و شرعی سازگار نباشد(ازقبیل مطالب و عکسهای غیر اخلاقی ،توهین واهانت به هرشخص حقیقی و یاحقوقی ،مطالب سیاسی برعلیه نظام و کشور،نقض قوانین کپی رایت،سوء استفاده از نام سایت، و هر تخلفی که مدیران سایت برطبق قوانین روز تشخیص دهند)بدون هیچ اخطاری حساب کاربری شما حذف خواهد شد.

7.
همکاران محترم توجه داشته باشند هر گونه تبلیغ در سایتهای غیر اخلاقی و یا هر سایتی که با موازین شرعی وقانونی کشورمان مخالف باشد باعث مسدود شدن حساب کاربریتان خواهد شد و تکرار این کار باعث حذف کامل حساب کاربری خواهد شد.سعی کنید تبلیغات منطقی و مدیریت شده انجام دهید تا بهترین نتیجه ممکن را از وقت وسرمایه خود بگیرید.
اگر لینک سایت خود را در سایتهای غیر اخلاقی و ... قرار دهید مطمئن باشید در کمتر از 48 ساعت سایت شما فیلتر خواهد شد.وممکن است پیامدهای پیش بینی نشده ای برای شخص تبلیغ کننده بوجود اید.کلیه حقوق مادی و معنوی فروشگاه اختصاصیتان متعلق به شخص تبلیغ کننده می باشد و تمامی مسئولیت تبلیغ و مطالب بعهده تبلیغ کننده می باشد.

 

قوانین مندرج در این بخش با گذشت زمان و بستگی به شرایط مختلف تغییر خواهد کرد و یا به این قوانین اضافه خواهد شد.

توجه : تبلیغ کننده ها فقط وظیفه تبلیغ محصولات و معرفی مشتریان را دارند(با رعایت کامل اصول اخلاقی و قانونی و انجام بازاریابی اصولی) و وظیفه پشتیبانی مشتریان با فروشندگان محترم می باشد.

جهت نحوه کار با سیستم روی راهنمای پنل کاربری ( بعد از عضویت و ورود به سیستم)کلیک فرمایید.

 


نظرات شما عزیزان:

zogh
ساعت10:50---2 خرداد 1390
سلام.
لطفا قالب وبلاگو عوض کنید.
موفق باشید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: